100 åringen

Idag var jag på första träningspasset på Livskraft.
Det blev Bodycombat. 
 
Tror jag fick träningsvärk på passet redan.. Hur jag kommer ur sängen i morgon är nu den stora frågan..
Men det var kul. Önskar bara att jag hade mittsar och säckar att slå/sparka på.. 

Även om jag kände mig lite malplacerad. De flesta på passet var nog födda 1994 (Mest studenter på universitetet, eftersom anläggningen ligger mitt i universitetet..) 
Smala som pinnar, iaf några av dem. 
Jag och en tant var de enda som inte hoppade hela passet..
 
Träningsuppehåll mer än träning efter att barnen anlände gör inte att den snart 32 åriga tanten känner sig speciellt hemma. (eller tränad för den delen).
 
Men men. Jag kommer ju bli bättre, starkare eller få bättre kondis och Man vänjer sig väl vid att träna "ensam"? Om man går flera gånger.
Ska köpa lite nya träningskläder så känns det kanske skoj, eller mer skoj. 
 
Nu ska jag sova.
Godnatt!


1 Fröken M:

skriven

Nya träningskläder är ALLTID bra för motivationen, och jag an tipsa om att kappahl fått in både snygga och sköna kläder för en billig peng :)
Sen är det ju så att det blir roligare när man kommer in i ett pass. Första gångerna känner jag mig alltid lite malplacerad oavsett sällskap.
Men det brukar ge med sig när jag vet VAD som ska göras så jag slipper kika på vad alla andra gör för att hänga med :)

Kram

Kommentera här: