Jobbhelgen

Ja då ska jag snart bege mig till jobbet. Söndagkväll, skulle lika gärna vara tis kväll märker inte av någon helgstämning alls när jag jobbar.
Är ingen skillnad på jobbet heller, egentligen.
 
Visst lite färre folk i periferin men annars är vi lika många personal på jobbet även de obekväma tiderna.
Just nu är jag faktiskt inte så sugen på att jobba, jag gillar dagturer bäst. Då hinner man inte känna innan. Men nu sitter jag lixom och väntar på att åka i väg.
Blir stressad av att göra några större grejor innan jobbet faktiskt.

Snön regnar väl snart bort, så pulka har vi inte åkt denna vecka faktiskt. (Jag har inte varit ledig alls känns det som. Bara en dag)
 
Vad är väl bättre, en grå dag, än att mysa med en misse? Katter är så himla lugna och avslappnade. 
Här är Baloo i mitt knä, han ligger bara i mitt knä när barnen inte är i närheten. (Nu är de uppe på övervåningen) och sen sover Baloo på C vänster axel. Aldrig något annorlunda. Han är familjens lilla bebis..

Kommentera här: