Telefonproblem

Ahh jag blir galen!
Min mobil har blivit helt knäpp.
Om jag surfar ( och tar bilder på instagram, eller när barnen spelar spel) så stänger den bara av sig. Poff.
Sen startar den inte igen, eller det gör den när man satt i laddningssladden.
Då går det oxå att surfa med den utan problem.

Annars stänger den av sig nästan hela tiden. Kan ringa och smsa men thats it!
Vad ska jag ta mig till? Kasta den i väggen?
Vill ju gärna använda smartphone till det den ska användas till, annars kan man ju ha en gamal.
Nu är det ju 2 år så den kanske är för gammal helt enkelt?
 
 
 
1 Nina Bergquist:

skriven

haha ja det låter ju som min gamla mob. hemsk!

jorå än så länge är den här jätte bra. förutom om man tiltar den lite ibland så stänger den ner skärmen. men det måste ju finnas nån lösning på det med. känns som om det är 17 tusen appar och allt uppdateras stup i kvarten, smått hysteriskt. men den är bra och den tar bra bilder. å jäklars som ja hör bra i telefonen med. haha hörde ju inget med den gamla :D

Hoppas du hittar en bra mobil till dig själv snart!

Kommentera här: