Tycka synd om

Ahh jag sitter här och tycker synd om mig själv.
Nackspärr och huvudvärk.
 
Det är inte skoj. Tror att det beror på anspänningen från gårdagens arbetspass. Och sen 5 timmars sömn.
Gav mina spända muskler kramp eller nått.

Blev värre och värre under dagens pass oxå, så nu  vet jag inte jag inte hur jag ska sitta, ligga eller stå. Ligga raklång funkar faktiskt, mkt bra. Men det är ju så tråkigt!

 
1 Maria Jarl:

skriven

Stackars dig! ! Har haft det själv ett par gånger man blir helt orörlig. Hoppas det släpper snabbt.

2 Elin - Livat på torpet :

skriven

Nä fy! Nackspärr är inte alls roligt ... och då har jag bara haft lite ...

Jag tror också att det är tänder på gång. Grabbarna har också sovit dåligt dom gångerna. Eller så är det för att hon är lite snorig och förkyld. Hur som så har hon sovit så mycket bättre inatt. :)

Kommentera här: