Norra värmland

För två helger sedan var vi "hem" till Stöllet. 
Just nu har jag bott i Stöllet till 16 års ålder och sedan i Karlstad tills nu. Så nästa år är det 16 år här och 16 år där.
Jag kan inte säga att Stöllet är hemma för mig. Karlstad är hemma nu.

Iaf. jag har ju ett ursprung. Och mina föräldrar och min minsta bror bor där, samt C farmor och farfar. (De bor inte riktigt på samma ställe men en by i närheten.) Sen bor C´s pappa där uppe på deltid. Så vi har lite släktingar där uppe.

 M ute på gräsmattan. Här är jag uppvuxen. 
 
 
Om man bortser från mormor och morfars hus, så är detta närmsta grannen. Ser ni lilla stugan? Är ett hus där bredvid :-)
 
En väg bakom huset. leder till Klarälven om man går..
1 Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF:

skriven

Fint väder hade ni ! :) Skicka lite sol till västkusten!

2 Lisa:

skriven

Trevlig blogg :)

Kommentera här: