Morgondagen

I morgon ska vi, jag och ca hälften av de som arbetar inom barn och ungdomsmedicin ha utbildningsdag.
Olika föreläsningar och jag tror ett grupp arbete kommer ske under dagen, efter det ska vi gå på museum och efter de blir det middag :-)
 
Jag tycker det låter som en toppen dag. Ser mest framemot utställningen; 

1001 INVENTIONS

– Discover the Muslim Heritage in Our World

Citat "Prisbelönt internationell utställning till värmlands museum

Värmlands Museum kommer, som den första anhalten på en Europaturné, att visa den internationella utställningen 1001 Inventions – the Enduring Legacy of Muslim Civilisation. En av de senaste årens mest framgångsrika och prisbelönta vandringsutställningar som b l a gjort succé i New York, London, Istanbul, Los Angeles, Washington DC och Doha och som lovprisats av internationella berömdheter som Hillary Clinton och Prins Charles." Källa finns här.

Jag gillar historia och utställningar. 

Ser framemot i morgon. Och efter denna toppen dag är jag ledig i tre dagar. Då hoppas jag på mkt träning. Har haft 3 kvällar utan träning nu. Har varit så trött och sen har M varit vaken till 21.20 och då har jag inte orkat annat än att gå och lägga mig. Ingen träning. Känner mig lite dålig, men jag får ta nya tag. 

Ska bara sova lite först. God natt!

Kommentera här: