Smärta

Skönt pass igår.
Tog en morgon promenad idag, som jag lovat mig själv. (promenad varje ledig dag eller de dagar jag jobbar kvällen)
Svinkallt ute, har ingen fungerande termomenter, men ca 12-16 grader var det iaf enligt smhi.
 
Burr.
Men solen sken.
Frammåt 1-2 tog vi med barnen ut i pulkabacken, har en jätte nära.

Råkade flyga med pulkan, en liten bil. Landade då på sidan av på ena skinkan! Aj.
Men det gick väl över, så skulle jag åka mem G.
Satte mig lite fort på pulkan och hamnar med svanskotan på kanten. OMG. Det gjorde ont.

Så det blev inge mer pk för min del, satt i backen och fick lite kyla på området.
 
Man ska inte åka pulka efter 10 års ålder.
Nu är jag helt överkörd, av tre smärtor.
För naturligtvis tog passet i går, och nu är det träningsvärk i gluteus oxå..
Tänker inte lägga ut bild, men jag är blå och svullen på hö sida.
(antar att det tog ganska bra, dendär landningen..)


Kommentera här: