Lista

Hittade en lista på denna blogg, snor den :-)
 
Drömyrke? Barnmorska med inriktning på sexualupplysning, tror jag.. Har tagit lång tid att ta sig till sjuksköterska och igenom utbildningen. Men nu har jag iaf jobbat tilläckligt länge som ssk för att KUNNA söka vidareutbildning..
 
Favorittidning/magasin? MAMA ochFitness 

Favoritplats i Sverige? Vet inte, är ju mest hemma känns det som. Blir lugn av att vara ute i naturen, hellst sommar och vatten.
 
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost? Italienskt

Favoritdesigner? Har ingen speciell, gillar lite allt möjligt.

Vad gör dig lycklig en måndag? Lugn och ro, gott kaffe och en god bok.
 
Vad driver dig att skriva blogg varje dag? Jag bloggar inte varje dag men det som driver mig är mina tankar och funderingar, som jag vill dela med mig.

Om du fick välja själv, vart skulle du då vilja bo? På ett VARMT ställe, spelar egentligen ingen roll, bara det är mer sommar än vinter.
 
Stadsbrutta eller lanttös? Gissa?! Jag är lanttös. Inte för att jag gillar kry eller smutts. Utan för att jag gillar lugnet. Att kunna vara ute i skogen ensam. 

Vilken är din största tillgång enligt dig själv? Svårt. Min avslappnade inställning till städning ,-)
 
Vilken är din största tillgång enligt andra tror du?  Att jag bryr mig om. Lugn. Trygg
 
Favoritmat? Just nu är det mest grönsaker och väldigt lite favvorit mat. Men grillat är ju gott, sushi, eller vanlig hederlig husmanskost tex nävgröt och fläsk.

Har du någon kändis du är inspirerad av? Bloggkändisar kanke. 
 
Tror du på tankens kraft? .Ja.

Vart vill du åka på semester nästa gång? Till medelhavet!

Vad är lyx för dig? Just nu kan jag bara tänka på chocklad. Men att få egen tid är lyx. 

Kommentera här: