Yoga

Kanske hjälper yoga mot  nackspärr/låsning. 
Googlade yoga och nackträning iaf och hittade bla två övningar; plogen och halvbrygga. Kanske ska testa dem?
(blir avslappnad bara jag ser havet.. LÄNGTAR till sommaren)
 
Just nu tycker jag iaf att ligga på golvet är ganska skönt, men tyvärr har nacken inte blivit mkt bättre, trots smärtlindring, massage, vetevärme och aloe vera heat lotion. Har även rört på mig, med det menar jag gått runt hemma och rört på huvud, skuldror samt axlar..

Har inte bara legat ner. Men jag har legat ganska mkt oxå, lättast att slappna av i nacken då om man slipper hålla upphuvudet. Usch. Jag blir så sjukt irriterad och rastlös av detta. Känns som jag varit hemma i flera veckor.. Bara varit 3 dagar..

Nu vill jag bara att det ska bli bra så jag kan åka och köra första träningspasset. Vet inte vad jag ska börja med. Inte det jobbigaste kanske för jag måste ju kunna röra mig efteråt ;-)
 
1 Therese:

skriven

Du har fått en AWARD - woop woop! In å kolla!

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=53759&beid=2571812

Kommentera här: