Sucker for

... Serier, jag ser på alldeles för mkt serier egentligen.
Är en periodare, men det finns några serier som jag följt i många år: Greys är en favorit. Passade på att följa Private Practice oxå, det är en spin off från Greys.  Start 2007 och slutade 2012.
 
 
På sommaren följer jag och sambon True Blood. En vampyrserie. 
Jag följde Sex and the city när det begav sig, startade 1998 och slutade 2004 men den serien såg jag på svensk tv. Jag följde även Desperate Housewife och Dr House. (Dr House såg jag 2 säsonger av sen slutade jag.)
 
Det kommer ju ut så fantiskt mkt serier, alla kommer inte till sverige och om de gör det så visas de kanske inte när man kan se dem. 
En ganska ny serie är Carrie diaries, som handlar om sex and the city carrie på 80- talet. Denna starade i januari i år. Och säsong två pågår nu. Jag gillar den så klart. 

Men nu till det viktigaste, eftersom jag ser på serier i perioder och då gärna plöjer. Så har jag sett en hel del, finns en säsong ute så ser jag kanske hela på en gång. Men sen kan jag tröttna. Om man ska komma ihåg när de släpper avsnitt och så vidare.
Det betyder att jag kan ha sett säsong 1 av många.
Har nu hittat en "ny" serie för mig, ni kanske har sett den? Den har gått på MTV. Men iaf, den är helt fantastisk. Awkward heter den. Och nu har jag plöjt de 3 säsonger som finns och vet inte om det blir en 4:e!

AWKWARD
Töntigt? Ja kanske men det blev liksom så att jag kunde inte sluta titta. Lite som när man hittar en bra bok inte kan sluta läsa.. Ja och nu är det allså slut och alla andra serie har hamnat i skymundan. Det känns lite tomt.
 

Kommentera här: