Livskraft

Tog en sväng förbi Livskraft för att hämta ut min vinst! 
Ett års träning, Tack tack. Jag är så glad. Det ska bli så spännande att träna på ett träningscenter igen.
Ser fram emot att testa deras olika pass. 

 
 
Det har bodybalance, pilates, bodypump, bobycombat, flera olika dans pass (Zumba, S´habam, Dans) och spinning mfl.
Sen kanske man kan diskutera effekten av gruppträningar och om man får riktiga resultat eller om det bara är slöseri av energi. Finns ju en del PT som bara tycker att man ska köra gym om man vill förändra kroppen.
Och det kanske stämmer, men samtidigt så tror jag att all träning är bra. Även om det "bara" tränar konditionen. 
När jag testat lite pass och så blir det väl även lite gym. 
Även fast jag tycker det är lite obekvämt och tråkigt. :t-) Jag ska ju stärka min rygg bla. Och då tror jag att ren styrka är det bästa, men samtidigt behöver man ju träna det man tycker är kul oxå,




 

Kommentera här: