Glossybox

Min första glossybox har kommit.
Jag har haft den några dagar, men jag bloggar om den nu.
 

Har väntat länge på den, ville att den skulle dimpa ner i postlådan på en gång när jag beställde den..
Denna månad var det Svenska design märket DAGMAR som designat lådan. Visst är den fin?


 
Den helsvarta ögonskuggan testade jag i kväll, när jag var ute med jobbet. 
Produkterna som var i; Ögonskugga från Emite Makeup Dams, Batiste dry shampoo, Botanics Clay mask, Naobay "härlig universalkräm" och Elisabeth Arden Ceramide Capsules.

Här är den svarta ögonskuggan. Får öva på att ta bilder på mig själv.. Sorry.

Nu ska jag testa universalkrämen, efter en Elisabeth Arden kapsel.
Godnatt.


PS. Jag har vunnit ett års kort på Livskraft. (träningskort) Årets julkalender och detta var dagens lucka, lucka nr 4! Och jag vann!!! Kommer sova gott i natt. Nu börjar det nya livet ;-)
 
 
1 Camilla:

skriven

Wow, vilken vinst! Stort grattis!

Kommentera här: