Dan före dan

Jag ska bege mig ner på stan om en stund, frågan är när det är minst julstressade människor.
Jag är egentligen klar, rådade bli ett litet missförstånd and vem som skulle ha julklappar och inte.. 
Och sen måste jag köpa hårwax till mig och det finns bara i stan. 

Annars är jag inge stressad, just nu. Det blir jul ändå och vi ska inte fira hemma hos oss heller.
Så vi åker bort och firar och sen kommer vi hem på juldagen och då kan vi njuta av lugnet hemma.

Jag är ju ingen julälskare direkt så jag längtar ganska mkt till det är över. Efter nyår när man kan plocka ner allt.

Årets bästa julklapp har jag ju redan fått, Träningskortet som jag vann.
Sen köpte jag en julklapp till mig själv, prenumeration på yogobe. Så nu ska det yogas oxå.
Tänkte att träning ska vara en del i min stress "behandling". 

Sen att man gör något åt stressen, det har jag ju gjort. Från 29 jan kommer jag inte jobba så många nätter, endast 3 på 6 veckor och fungerar inte det får jag försöka få bort även de nätterna..

Hoppas på att 2014 blir mindre stressfyllt liv.
 
Nu ska jag separera barnen som bråkar om tv-spelet..

Kommentera här: