Att rå om

När jag träffar folk på stan så är det första de säger, du verkar jobba mkt.
Så nu får jag helt enkelt sluta blogga om jobbet, iaf hur mkt jag jobbar. 
Eller?

Jag blir lätt sån att jag tänker mkt på jobbet och kanske är det det enda jag gör just nu som står ut. Annars så gör vi som alla andra, småbarnsfamiljer ;-)

Men jag kan ju passa på och berätta att jag har semester nu. (Var tvungen att ta ut 10 semester dagar innan årskiftet) Och torsdag till fredag var jag och C till Göteborg. Vi gick på Lisebergsjulmarknad och sov på hotell.
Gick lite på stan och njöt at god mat och trevligt sällskap.
 

 
Sånt man behöver men som man aldrig gör. Eller vi har inte gjort det iaf. Men vi ska försöka boka dejt emellanåt. Man måste ju inte åka bort egentligen, men det var kul att se nått annat.
 
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Det blir ju lätt så att man bloggar om det som varit ;-).
Vill tipsa om två tävlingar i min blogg.
Vinn en lampskärm från filurdesign. Avslutas 15/12. Tävlingen hittar du HÄR: http://lottizdays.blogg.se/2013/december/tavling-vinn-en-lampskarm-fran-filurdesign.html
Och i den andra kan du vinna en matservice från filur design, två vinnare utses. Den avslutas 6/12 och du hittar den hÄR: http://lottizdays.blogg.se/2013/november/tavling-vinn-en-servis-fran-filur-design-tva-vinnare.html

Kommentera här: