Rubrik

Har ingen fantasi och inget att uppdatera i bloggen egentligen. Trodde det skulle bli en låång och härlig sommar med start i maj, men idag var det mulet och kallt.. Blivit van att ha lite kläder på sig nu.

M älskar mimmi, har jag sagt det?!
Idag ville hon se på film, hon brukar vilja det. Då ber hon om mimmi och ger mig en dosa :-) Men idag tyckte jag att de kunde se på något annat, Robotar tex.
Då säger M; näää Bota, annan mimmi. Kan man säga att det är en fyra ordsmening eller är det två tvåordsmeningar ;-)

Lillskruttar pratar så mkt, det är så kul. Först sa hon bara ett ord i taget men så helt plötsligt säger hon bara två ordsmeningar. Förutom några 4 ordsmeningar.
Vi badade i pool under veckan och M gick upp ur vattnet. C ropade på henne och då svarade hon; Näää kakka.. Gissa vad det betyder?!

Duktig flicka som gå ur vattnet innan hon ska kakkka ;-)
Nä nu ska jag njuta av nytränad kropp i soffan med bäste C och Game of thrones :-)
Ciao
1 Therese:

skriven

Duktig tjej :D

2 Melanie:

skriven

haha, det är maj liksom, sommaren har bara börjat;) det kommer mer värme, lovar ;)



Duktig hon är på att snacka! Det är bra det, dagis har nog hjälp till mkt på den fronten, i alla fall för Moa. Hon pratar jättemycket och säger upp till treords meningar. Helt galet, nu är dom liksom verkligen små personer som snackar som man kan ha en konversation med i stort sett. Häftigt!



Hur gick det med pulvret, körde du igång nåt med det eller? Vi kan väl ses snart hörre du! Vad har ni för sommarplaner, när har du semester? Johan börjar jobba på måndag igen, sen börjar vardagen ensam med två barn för mig - kan ju bli väldigt spännande det haha ;) han går på sem vecka 30 sen så jag får stå ut haha. Kram!

Kommentera här: