Bebis-sug

Guuud vad jag är bebis sugen.. Trodde inte att jag skulle känna så här, visst det kan bero på omgivningen oxå. Massor av gravida och bebisar i omlopp nu. Från start till bebis. Och man blir ju påmind om hur det är, visst jag tänker på de där härliga rosa fluffiga minnena.. (inte på viktuppgång, inte på foglossning från helvete, inte på tröttheten eller illamåendet.)

Jag tänker på när man känner bebisen för första gången. Men framför allt tänker jag på den där nya bebisen. MYS. 
(inte på såriga bröstvårtor, inte på hormoner, inte på bebis som skriker mer och sover mindre)
Men det är ju så det är, livet. Och visst är det coolt att man kan göra barn?! (ok alla kan inte gör det men alla barn är ju gjorda på ett eller annat sätt..) :-)
Men nej jag ska inte ha någon bebis, just nu. Fast jag vill åh gud vad jag vill..
En liten sån här kanske?!
Mina Älsklingar. M är bebisen på de två bilderna till vänster och G på de två till höger :-) Men det kanske syns? M var ju blond från födseln ;-)
1 helene A:

skriven

Hehe säg inte det syrran slår på en till nu en tredje hehe men sedan är det stopp säger hon ;)

2 Melanie:

skriven

och det är väl tur det, att man glömmer det där mindre roliga:)

Kommentera här: