Midsommar

Halloj. Jag jobar hela helgen. Kvällen i fredag och dagen i går och nu ska jag snart åka i väg igen för ett kvälls pass.
Jag har under två pass varit den mest erfarna ssk på avd och ett av passen även den äldsta (bland personalen..)
Och det har ju hänt tidigare, när jag jobbade i kommunen men nu kändes det ju mest skumt. Trodde jag var nyaste sköterskan ju ;-) Tydligen så har jag jobbat ett år och en månad, tiden går fort.

Måste bara säga att det är skit svårt att motivera sig till nyttigt liv, oavsett väder. I vinter tänkte jag att när det blir bättre väder.. Nu har det varit någon dag eller kväll med bra väder då har sambon och jag unnat oss bira och sushi. Ingen blir väl smal och tränad av att sitta i soffan och dricka bira?!

Men gött är det iaf. Vi njutar iaf av livet och det är väl bra (i måttliga mängder)
Hoppas sommaren kommer igång nu, även om det går mot mörkare tider nu ;-)
Ciao
En mkt fin bild på mig och halva min syster :-) (har klippt mig nu iaf och ska lägga av med bitch minerna snarast! )
1 Therese:

skriven

men du som är så snygg som bitch ;)

Kommentera här: