på gång

Ja nu hoppas jag att det ska fungera med allt, så ska jag börja jobba igen. Känns verkligen som jag börjar jobba hela tiden.. två pass på 3 veckor och sen en sjuk dag och två lediga dagar på det. Så det känns som jag aldrig jobbar. haha

Både bra och dåligt.
Just nu sitter jag med en kopp kaffe och njuter av lugnet. (samtidigt känns det konstigt.) Men barnen är nere på förskolan nu, de skulle ta skolkort i dag. KL 9 och det fick de ju inte missa. Samtidigt skulle M passa på att vara där och vänja sig, igen.. I morgon ska hon vara där från halv tolv till 3 och på frdega blir det från 9 till 3. Så hon måste ju komma in i rutinerna igen nu.

Igår köpte jag en jätte söt höstmössa på Kappahl. Hittar ingen bild på nätet dock, men jag hade fått ett tips på någon blogg. Vit mössa med tre blommor fast sydda på sidan. Såå söt. Var tvungen att köpa en tjej mössa till M.. Hittade ingen tunn mössa till G dock? Så han fick två tunna från MAxi.. Ville köpa matchande mössor, men jag har inte hittat några på nätet. Och nu är ju hösten här så det fick bli omachande och antigenus mössor :-)

Kanske hittar tjockmössor som matchar. Men det tvivlar jag på för jag har hittat den perfekta till M..
En didriksson, den vi har provat var starkt lila. Lite mindre blå än denna. Knöppning så den lilla marodören inte kan ta av mössan och slänga bort den ;-)
G däremot känns lite stor för denna om det inte blir 26 - kanske?
1 Melanie:

skriven

Nej strumpisar med halskydd på har jag nog inte sett någonstans än. Men då kan man ju köra med mockasiner över:-) Det funkar ju också bra, om man har strumpor utan halkskydd ;-)

Kommentera här: