Första gången

Idag firade vi morsdag, första gången som jag firar som två barnsmor :-) 3:e gången oxå tror jag :-) Första morsdag när G var 4 mån då fick jag ett hjärta av guld. 2:a fick jag en cyckel. Och Kanske har jag räknat fel, kanske fick jag inget förra året? För jag kan inte komma på. Men 08,09,10 och 11 blir ju F Y R A, morsdagar :-)
Iaf, idag fick jag en parfym :-)

Estée Lauder Beyond Paradise

"Fantasifulla toner av apelsinblomma, hyacint, orkidé, jasmin och persika ger en tropisk doft som för tankarna till en värld fylld av optimism och underverk."


Den doftar mycket bra, men då är jag ju skittråkig för jag sa till C att jag ville ha en parfym och att han fick välja på två. Denna och burrberry pink.. Men men. Min senaste parfym har blivit gammal, och jag har inte använt nån doft under graviditeten. För jag mådde illa av den då.
Denna hade jag för 7 år sen, då C och jag träffades. Men den försvann från butikerna så det har varit skit svårt att hitta den igen.. Det är en tyngre doft som egentligen passar mig bäst, en het sommar natt. ;-)

Så nu behöver jag ju en dag doft oxå. Eller inte då jag jobbar på sjukhus och då får man inge lukta nått ;-)

Kommentera här: