Semester

Jaha då var det dags för semester dagar igen.
Faktiskt ganska tråkigt att vara "tvungen" att ta ut semestern nu.
Jag är ju ingen vinter människa så, jag hade nog njutigt mer av semestern i sommras.
 
Men samtidigt är det väl trevligt att vara ledig, och det finns ju massor av saker att göra hemma.
Städa, tvätta och sånt kul.


Jag känner mig seg och trött, hela tiden.
Det hör väl till årstiden. 
Om vi bara kunde få lite snö, igen.
Då kan man åka pulka med barnen, det är skoj :-)
 
Längtar så till sommaren, men ska det vara vinter så ska det vara snö.
 
 
1 Melanie:

skriven

men shit hade du så mkt sparade dagar kvar att du va tvungen att plocka ut? Inte illa, kunde du inte ta det i pengar istället då? 😊

Svar: Nej det fick vi inte. De flesta som började innan sommaren blev snuvade på sommarsemestern. Men det lär ju inte häda mig igen, om jag säger så ;-)
Jolie

Kommentera här: