Längtan

Igår var det snöstrom. Men idag var det SOL. 19 grader var det mitt i solen på stora personal parkeringen när jag åkte hem från jobbet idag. 19 grader. Wow. 
Längtar efter vår, sol och värme nu. Ge mig. Är så sjukt trött och bitter. Känner mig less och grå. Detta tror jag att våren kan råda bot på. (en kan ju alltid höppes ;-) )

I morgon ska jag köpa jord och plantera lite frö inför sommaren :-)

Bara byte av boende som fattas. Längtar så efter att få öppna balkong dörren och gå ut på marken barfota. Att kunna sätta sig på en veranda eller uteplats och njuta av solen. Vi får väl se vad som händer.
Ett fint citat på det " framtiden är oskriven.."
1 johanna-blivande tvillingmamma:

skriven

Hejsan! Jo, jag såg dig också, visste inte om du kände igen mig, nästa gång ska jag allt vinka :-)



Tack så mkt, det känns helt ofattbart & det är som du skrev att tvillingar kommer vanligtvis några veckor tidigare, tror snittet ligger på v.37....så nu är det inte långt kvar ;-)

Ha en fin dag/kram johanna

Kommentera här: