7 år

I morgon är det 1 augusti. Då firar vi 7 år. Det är sju år sedan C kom hem till mig. Vi skulle gått ut men alla bangade och jag och C bestämde oss för att ses iaf. (vi hade ju sovit tillsammans i en husvagn i höljes ungefär en månad innan. Så det var ju inte första gången vi sågs)
Iaf, han åkte från ambjörby skit sent och var inte framme i stan förens halv tolv på natten. Då skulle vi se på film, kommer inte ihåg vad det var men det var nån skit.
Ja och på den vägen är det. Dagen efter bestämde vi oss för att se eller känna efter. Distans förhållande var ju inget man ville ha. 1 år som distans blev det, sen blev det Örebro. Och sen tillbaks till Karlstad. Efter 2 år förlovade vi oss (30/8- 06). Efter 3 och ett halv år kom G. Sen kom M, 4 dagar efter 6 års dagen :-)

Känns som hundra år, så mkt som man gjort. Jag var ju bara 22 år när jag tfräffade mannen i mitt liv. Och givetvis i bland vill jag kasta ut honom, men just idag känns det bra. Och då vill jag inte byta ut honom :-) Och snart ska vi äta lite Sushi, fick vänta en timme, för avhämtning. Men men.
Förlovningsbild, Alanya, Turkiet.
1 Jessica:

skriven

Grattis!

2 Melanie:

skriven

grattis till er på eran dag fina vännen!

Stor kram från mig & moa (och lilla cookie hihi!)!

3 Tina:

skriven

Grattis i efterskott på eran dag!

Och slänga ut dom vill nog alla ibland, det hör till ;) Hehe.

Hoppas ni hade en fin dag!

Kommentera här: