Yogar

Jag yogar hemma med Yogobe. Hur bra som helst. 
Tidigare körde jag yoga på en anläggning, en gång i veckan och det var oxå bra men det är natruligtvis mkt bättre hemma. Med yogobe har man flera bra instruktörer hemma, när man vill. 
Jag kan välja vilken typ av yoga jag vill köra. 
Och jag kan köra lite eller mkt yoga varje dag om jag vill.
 
De har ett forum på Facebook där det tipsas och uppmuntras. (Även veckans teama och/eller dagens pass)
Sist fick jag så fina tips om hur jag ska göra med min nacke.
Naturligtvi ska man besöka en doktor för att ute sluta något. Men samtidigt ska man röra på sig om man har nacksmärta på grund av stelhet och spänning.
Iaf nu har jag legat på golvet i flera dagar och slappnat av i musklerna. Känns så bra.

Och jag har haft så bra sömn, kanske inte ska ropa hej än. Men den senaste veckan har varit bästa sömnen på hela hösten/vintern. Vilket är så trevligt. Att somna när jag lägger mig och sova ända tills morgonen. UTAN att vakna flera gånger. (Och nej det är ingen som väcker mig, bara min hjärna som är helt knäpp..)
 
Hejja yoga.
Några flashiga yoga poser kommer jag inte visa denna gång, vågar inte det riktigt än.
 
1 Kicki:

skriven

Men, snälla... Du kan väl skicka länk via Fb meddelande. Vill så gärna också... Men hinner inte gå på anläggning. Kram Kollegan :)

Kommentera här: