för sex

För för sex år sedan låg jag på förlossningen, hade värkar men hade fått EDA och tyckte att jag var i himlen.
Med mig var C, den förväntansfulla fadern.

Sjukt långdragen förlossning som avslutades med snitt.
Kl 05.05 fyller G 6 år. Sjukt.
 
Fast jag tycker faktiskt att jag förstår det, nog för att det känns som han alltid varit här, men samtidigt så har han blivit så stor nu. Han är också lugnare nu för tiden, senaste halv året tror jag.
(Pärlplattor är också skoj.)

Han har blivit en stor kille nu.
Ordningsam.
Största intresset är tv-spel, skylanders och disney infinity.
Sen zoombies och pirater, Dinosaurier.
Lego ta också ganska stor plats i G liv.

Leker han med lilla syster är det han som bestämmer leken, ibland försöker hon göra det och då blir det krig.
Ofta leker de att det är zoombisar eller att de jagar dem.

G är mörkrädd, han tror att det är något under sängen och att leksaker med batterier blir levande på natten. Tex så får den pratande nalle phu inte sova på hans rum, inte heller M´s docka eller hennes mjukisdjur. Enda mjukisdjuret som är framme i G´s rum är tigger.
 
Han kan skriva sitt namn, han skriver eller ritar med vänster hand.
 
Grattis Älskling på 6 års dagen! 
Hoppas det blir toppen, fast mamma jobbar kvällen.
1 Therese:

skriven

GRATTIS världens bästa G!!!

Kommentera här: