Bloggtorka.

Har ju vart flitig och bloggat lite oftare ett tag nu. Men i och med förkylningen så har jag inte gjort nått.

Vet inte vad jag ska blogga om heller.
Min hosta?
Efter gravidieten med M, kan jag inte hosta. Eller jag kan hosta men jag kan oxå spy (sorry!)
Jag hade problem med detta som gravid och det håller i sig. Och jag hostar ju alltid som förkyld. Speciellt på nätterna. Får väl sitta upp och sova i natt.
 

Min träning?
Inte tränat nått. Så är det ju oxå jämt, börjar jag träna så blir jag ofta sjuk efter någon vecka. Men denna gång ska jag köra på igen snart, när jag kan andas och inte hostar så mkt. Längtar! 
Saknar faktisk träning så det är ju bra?!

Fördel med hosta är ju att man får träna sina magmuskler ;-)

Försöker kurera mig så gott det går. 
Druckit färskpressad juice på äpple, päron och ingefära och sen har jag druckit the i massor. 
Vilat(?!) så vad mer kan man göra. Vänta ut den bara. Dumma virus!

Hoppas alla andra har det gott i höstmörkret.
Ciao

Kommentera här: