11 pass

Jag har jobbat hela påsken, ska jobba i morgon, tis och onsdag oxå.
Räknade arbetspassen från i morgon och jag har 11 pass kvar på AVD 9!
I slutet på April börjar jag på NEO.
Ska bli sjukt kul!
Spännande och skrämmande.
Tvivlar på mig själv emellanåt.

Kommer jag klara av det!?

Men det är dags att byta nu. Tänk att jag jobbat i 2 år, nästan precis när jag slutar.
Tiden går fort samtidigt som det känns som det är 100 år.
Så mkt man fått vara med om och sett. 
Så många MÖTEN.

 
Nu ska jag sova, så jag orkar upp kl 05.20.
God natt!
1 Monika jarefall:

skriven

Och så mycket kaffe också kanske hihi

2 Tina:

skriven

Stort grattis! Starkt att våga, jag skulle nog aldrig klara av att jobba med sjuka barn. Spännande att testa något nytt!

3 Jessica :

skriven

Spännande att vi blir arbetskamrater :) dock är jag ju mammaledig nu, men hoppar in lite då och då :) hoppas du kommer tycka det är kul. Kram

Kommentera här: