snart slut

2013 går mot sitt slut.
Jag gillar nyår. Kul med ett nytt år, nytt och spännande.
Tid för eftertanke?
Tid för löften?

Har några nyårslöften?
Många har ju det, detta kan man se på gymmen om inte annat..

Jag har nog ett, att jag ska prioritera mig själv. Med det menas att jag ska träna mer och stressa mindre.
Jag är faktiskt ganska dålig på att just tänka på mig själv. (Jag menar inte att jag ska strunta i barnen och sambon och bara fly till paradisön..) Nä jag ska planera in mig själv i mitt liv. 
För som det är just nu, eller inte just i detta nu, men denna höst. Så har jag nästan bara jobbar som "egen tid". Jag har försökt att träna men har jag varit själv hemma med barn som vägrat somna är jag inte så jävla sugen på att träna kl 22. Det leder till trisstess och stress, trötthet och allt annat.

Jag orkar inte göra annat heller. Hemskt. Så 2014 ska vara så stressfritt som möjligt, jag ska bli stark och sova som en stock. Mer harmoni. Sen kan jag alltid ta med familjen till paradisön.

 
 
1 Therese:

skriven

Åh så bra! Vi drar till paradisön tillsammans :)

SV: Klart det finns många :) Men jag har förhoppningar över att denna "täcker allt" i ett mer helhetsperspektiv :) Alltid kul med nya böcker!

Kommentera här: