Glossybox no 2

Idag kom min 2:a Glossybox. Alltid lika kul, eller kan man säga alltid när det bara är andra gången?!
Många som tycker det känns som julafton, en gång i månaden och jag är beredd att hålla med.
 
 
Röd och fin, antar att det har med att december är en "julmånad".. 
 
 
Innehåller denna gång var: Sheer cover bronzer/highlighter, Nails inc Victoria nail polish, Hot Makeup cream eyeshadow, Elizabeth mott (volym mascara), Renu "mirakeltreatment" som vårdar och boostar huden under ögonen..
 
 Nagellacket är vinrött. Ser lovande ut och det passar bra på semestern :-) 
 
 
Ögonskuggan blir jag lite tveksam till då den är iskall och blå, men den får testas så får vi se hur den funkar på mig :-)
 
1 Elin - Livat på torpet:

skriven

Jag skulle behöva beställa den där boxen jag med, känns mer praktiskt att få sminket direkt hem i postlådan istället för att "komma ihåg" att köpa det ;)

Har gjort awarden nu (äntligen) och gjort om den lite :)

Svar: Jag tycker den är rolig, men man vet ju aldrig vad man får. Så om man behöver nått kanske man inte får det ;-)
Jolie

Kommentera här: