Satan i gatan

Jag är så trött. Skönt det skulle vara att få sova, nu när M sover. Men jag ska strax hämta hem G, om 20. Så jag hinner inte sova nu.. Men oj oj vad jag skulle vilja.

Det är skönt att vara ledig må jag säga. Hemma fru kanske skulle vara nått? Eller inte. Med en sovande bebis och en laptop i knä är det ju gött. men när det ska lagas mat och ett barn är surt och ett annat trotsigt.. då är det inte så gött. Då är det lättare på jobbet. :-)

Anställning intervjun, gick så där. Vi får se vad de erbjuder. Sen får vi se vad min chef säger oxå. Jag vill ju egentligen bara ha ett jobb. Och vart jag vill vara och inte vet jag inte. Lättast är det ju att vara där jag är, har ju börjat "komma in" i arbetet och i arbets gruppen.. Byta avd känns jobbigt. Känns jobbigt att ta beslutet själv också..
Så jag får se hur det blir. Bara att AVVAKTA ;-)
Nu får jag väcka skruttan, som bara sovit i 40 min, så vi hinner hämta G i tid :-)

Kommentera här: