Bloggutmaningen 365 dag 001 och 002

Dag 001 Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
Jag vill ju tro att jag kommer kunna hålla i men tyvärr så har jag en tendens att komma av mig.. Men jag hoppas att jag ska klara av den. Det ska bli spännande och kul. Och jag ser det som hjälp med bloggtorkan som ibland kan uppstå :-)
 
 

 
 
Dag 002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
Jag ser det som en ny chans att börja med något nytt. Eller iaf ett nytt kapitel, tycker att det är kul med nyår. 
Men sen kanske jag tycker att måndagar också är en chans till nystart eller extra pepp .-) Samtidigt tycker jag att hösten kan ge en nystart men det kanske har med alla år av plugg att göra?!
Man får lite mer förväntningar på det nya året ändå. Och klart att man ska tillfället att passa på att göra något nytt.
Sen om man håller i hela året spelar kanske mindre roll?!
 
Nu blir det yoga innan nattjobbet!
 

Kommentera här: