009

009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
 
Spontant svar blir nej. No way. Jag är så glad över att jag inte är ett barn.
 
Men ju mer jag tänker på det så kanske? Om jag fick ta med mig min erfarenhet som jag har nu, då finns det stunder som jag skulle vilja göra om. Några andra val som jag kanske skulle göra?

Säga förlåt? Frågat rakt ut?
Slå tillbaks mkt tidigare än jag gjorde?
 
Men samtidigt så är det ju dessa erfarenheter som jag "gjort" mig till den jag är. Och det finns många tillfällen som jag inte skulle vilja göra om men samtidigt inte ta bort. De finns som glada minnen, men hur hade det blivit om jag hade gjort liite annorlunda?
 
Det hade ju vart skoj att veta. Om man valde en annan väg vart hade man hamnat då?
 
 
 
1 Therese:

skriven

SV: Du behöver inte vara orolig Jag tror man identifierar sig med sina storasyskon. Och G är ju en kille! Om jag får en tjej nån gång så kommer förmodligen rött dominera Men det handlar ju om att jag inte gillar rosa så himla mycket... Och du har helt rätt - varför ska "tjejigt" vara synonymt med rosa & pluttinuttigt? KRAM!

2 Fröken M:

skriven

Godmorgon !

Jag står i kö för en tid till hud, men som vanligt tar allt tid ! Någon form av behandling måste dom kunna ge mig med tanke på att jag har HUNDRATALS utslag över hela kroppen, men vad det blir återstår väl att se.
Tills dess "självbehandlar" jag mig själv med salvor, oljebad och en resa till Grancanaria nästa vecka.
Årets julklappspengar gick med andra ord till mig själv och Viggo, men nu behöver vi sol !

Kram och trevlig helg !

Kommentera här: