DIY julklappar

Då var de sista julklapparna klara.
Dessa har jag gjort själv.
 
 
 
Det är kanske inte alla som uppskattar egen tillverkade julklappar eller presenter för den delen. Men jag tycker det är roligt att göra. Och ett perfekt tillfälle att låta mina vänner och familj testa naturliga produkter. Att man faktiskt kan göra mkt av den dyra hudvården själv.
 
Jag vill ju hitta naturliga produkter som vårdar huden och gör gott. Tyvärr så måste man testa mkt mer, eftersom naturliga ingridienser beter sig olika för olika människor.
Tex så tycker många att kokosoljan är fantastisk i hud vård, men jag får milier av den. (Tror jag iaf, och vågar inte prova igen, har fått sådana prickar på varje ställe och varje gång jag testat..).
 
Jag gör presenter som jag själv gillar så vi får väl se om de går hem. 
 
Nu hoppas jag att barnen kan somna så jag kan slå in paket.

GOD JUL!
1 Charlotte - Butterflyeffect.nu (eko-tänkt, psykologi & mat):

skriven

Spännande- hade ju varit perfekt att få och slippa göra själv :-)
GOD JUL!

2 Anonym:

skriven

Jag tyckte om dina julklappar som fan :D kreativt ju :)

Kommentera här: