Bad hair day

Så här låångt hår hade jag på M namngivning det var i mars en klippte jag av lite..
 
Tappade en hel del oxå efter graviditeten. Efter det har jag inte gillat mitt hår.. Vet inte vad jag ska göra med det heller.. Har det uppsatt hela tiden. Måste ju det på jobbet.. Visst jobbet är inte allt men jag är ju där mer än någon annanstanns. 
Här är avklippningen.. Inte bra. Gillade den aldrig och sen hade jag håret uppsatt ganska strax efter klippningen iaf.. Klippte lugg ett tag oxå. 

Nu ser jag ut såhär typ.På bilden med M har jag ganska mkt hår, har klipptur en del nu och klippt hel lugg men orkade inte ha den nere.. Så jag ser ut som bilden med glasögon, nästan jämt..


Vad ska jag göra med håret?!
Jag gillar låångthår men kan inte och orkar inte ha det utsläppt. Kanske en kväll på krogen men thats it.. (hur ofta är jag på krogen?! )
 
 

Kommentera här: