stress

Visst vi är alla olika tåliga för stress, jag tycker att jag jobbar effektivt under lite stress.
Men just nu känns det som om jag ä så stressad hela tiden att jag lixom skakar lite?!

Kanske är det slut på all energi nu, för jag orkar inte mer.
Klarar inte av ljud längre, då går jag i taket. Och ljud är det här hemma, ett jäva oljud hela tiden!
Jag kan inte vara hemma utan oljudet heller. Eftersom det bråkas 100 % mer när vi är hemma alla eller jag är hemma själv med barnen. Jippi.

Ska jobba i natt så jag roar mig i hemmet innan, blir galen 1000 gånger och sen går jag till jobbet..
Gud vad det ska bli skönt. (ironi på hög nivå)
Eller så skulle jag kunna sova i stället.

Gjorde något test på nätet, om stress. Jag fick ganska höga poäng och rådet var att ändra på stressen?!
Yeah right. Ska jag flytta hemmifrån och säga upp mig?!

Täna och äta rätt hörde oxå till råden.. Men jag orkar inte det. 
När man har skrikit och tjatat hela dagen, då vill jag sitta i soffan och äta godis. Så är det bara. Men visst jag ska ta tag i träningen, innan jag går under. (Ok jag är PMSig oxå och då känns allt tjat så mkt värre.)

Nu ska jag se om ungspankakan är klar.
Trevlig helg
1 Tina:

skriven

Ja denna jäkla, oundvikliga stress.. Känner igen mig i det du skriver. Hur ska man kunna undvika stress när stressen är vardagen? Inte lätt!

Kommentera här: