Vår

Fattar inte att det är 28:e mars idag, känns som om denna månad har rusat fram, eller? Jag fyllde år för en månad sen (+ 2 dagar). Januari kändes ganska seg men nu verkar tiden rusa på. Står väl inte på förren sommaren är över. Man går liksom och väntar på den hela året och så poff, är den över. 

Vi kommer att bo kvar i denna skit lägenhet även denna sommar. Tyvärr. Hoppades på den nya med uteplats men det fanns någon annan med mer "goda skäl".. KBAB har ju ett helt fuckat system, ibland går det nog inte helt rättvist till.. Önskar att vi kunde sluta bo hos snålj-bolaget no 1.

Men jag jobbar 80%  som sjuksköterska och min sambo pluggar så villa lär väl aldrig hända känns det som.
Men jag ska inte vara bitter för det. Det som är skönt med framtiden är att man inte vet hur det blir. Det gillar jag. För det kan bara bli bättre, eller hur?!

Nu ska jag städa kattlådor, min tur tydligen..
Godnatt.
1 Jessica:

skriven

Har ni kollat med privata bolag, de brukar ha bra lägenheter till lite bättre hyror, fast det brukar gälla att ligga på för de brukar nästan aldrig läggas ut. Lycka till. Kram

2 Hanna - Mode och min vardag:

skriven

Vad tråkigt att ni inte fick lägenheten. :-(

Kommentera här: