All work

Jobbar hela tiden känns det som, lyckats få skit schema fram till semestern.. Jobb fyra dagar, ledig en, jobb fem,ledig två, jobb 6 ledig en. Sen semester!

Frågan är ju vad vi ska göra på denna efter längtade semestern?!
Köpenhamn? Göteborg? Halmstad? Någonstans måste jag iaf åka för hemma i karlstad vill jag inte vara. Nu ska jag sova, trött efter ännu en kväll på sjukan.
1 VisitDenmark:

skriven

Hej! Vi röstar för Köpenhamn ;-) NextJet flyger direkt från Karlstad till Köpenhamn och från Kastrup tar metron er in till centrum, snabbt och smidigt! Kolla gärna in www.visitcopenhagen.se eller www.aok.dk för tips och inspiration. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh VisitDenmark

2 tina:

skriven

Jag kör också sista rycket nu innan semester, gött! Hoppas sola kommer skina lite mer när vi får va lediga :)
Vore kul att klämma in en dejt snart, var längesen nu! Häng i någon lekpark, eller kanske någon öl på uteservering någon kväll? :)

3 Tina:

skriven

Hum, vet inte om det blev något galet med min tidigare kommentar, stod aldrig att den blev skickad. Skrev iaf att min semester börjar till veckan så har du tid och lust någon dag kanske vi kan ses? Va ju inte igår! Kanske en öl på någon uteservering en solig kväll? :-)

4 Tina:

skriven

Eller häng i en lekpark om du hellre vill ses dagtid :-)

Kommentera här: