Men hallå

Jag blir så trött på mig själv, men just nu känner jag mig velig. En röst i mitt huvud säger just do it, men de andra röstena säger nått annat. Jag pratar om träning och anläggning i synnerhet.

Har kort på SATS som jag inte använder, kommer använda det mer om jag byter eller uppgraderar till stan oxå. Tror att priset för Livskraft ligger på samma som sats. På sats kan man inte boka pass, de har nästan samma typ av pass om man väljer stan. Så jag vet inte. Om jag ska byta, uppgradera eller säga upp det och spara flera hundringar i mån.

Men kommer jag träna UTAN kort?! Kan ju träna hemma men gör jag det nu? nej jag slappar. Latar mig. Jag vet ju att jag skulle kämpa på mer på ett pass än jag skulle göra hemma. Så är det ju.
Två av mina kompisar tränar på SATS men C säger att jag inte ska bry mig om det.. Och visst det är ju rätt. Men samtidigt är det ju sjukt trisst att träna ensam hela tiden, känner mig så malplacerad då. Fast jag har gått i väg själv.

Kommentera här: