Lever

Jag lever, är bara så jävla trött just nu. Vet inte varför, känner mig aldrig pigg, kan sova 8 timmar och vakna trött..
Idag fick jag sova läänge, då jag var hemma och var sjuk och C lät mig sova till tio över elva. Men blev inte pigg av det heller. Sova mkt, sova lite?! Är ingen skillnad, och alla vitaminer som jag äter hjälper inte. Vet inte vad det är.

Åter kommer när jag vaknat till ;-)
1 Tina:

skriven

Jag har varit likadan, länge. Inte så konstigt iofs, vi har ju haft kaos runt oss.. Men veckan Dan´s mamma var här blev lite vändningen tror jag (och hoppas!) Jag har varit piggare efter det, en vecka utan att knappt ta hand om barnen alls, sovmorgon och bara göra det jag ville. Verkar som det vilade ut mig. Men hur lätt är det att få det så? Plus att du jobbar, herregud, jag förstår att du är trött! Bara hoppas att våren kan göra sitt (ett tag kvar men ändå) och ge lite ny energi!

Kommentera här: