3 ledig

Tillbringar min 3 ledighet med att vara skit förkyld. Helt täpt från halsen och upp. Öron, näsa och bomull i hjärnan ;-)
Hosta från hell oxå, får försöka åka till apoteket och handla nått. 

Inte kul att vara sjuk och bara få äta LCHF heller. Kolhydrater vill jag gärna ha som sjukling. Men men. Sambon hade läst på lite i natt och eftersom vi äter LCHF i viktminskningssyfte så kanske man kan få äta en kolhydrat rätt i veckan, typ på lördagar. För många hade det fungerat, jag triggas inte så lätt så jag ska kanske försöka. Nu ska jag leta kurerings tips på nätet.. För vila är lite svårt att få till som småbarnsförälder..
1 Tina:

skriven

Krya på dig!

2 Melanie:

skriven

Är det inte märkligt att man blir sjuk, just när man är ledig?! Både bra och dåligt visserligen;) Man förlorar ju inga pengar, men samtidigt är det ju trist att spendera ledigheten med att vara sjuk! Här är det likadant, men Moa är mkt bättre nu i alla fall, så hon ska till dagis tis,ons och tors denna veckan. Har du någon möjlighet att ses någon em? Hon går till 14.



Och du, angående träning och motivation. Så är det ju bara så, att man måste bestämma sig och bara göra det. Finns ju inga genvägar som alla vet, och bara man kommer över den där tröskeln, så brukar man ju få upp lusten och man tycker det är roligt igen:)

Jag har aldrig tränat tillsammans med någon på det sättet, för då blir man så låst. Och det vill jag inte. Då sätter man lite käppar i hjulet för sig själv liksom, att man blir beroende av andra för sin egen träning.



Heja heja! Du fixar detta vet du, bara du bestämmer dig och tar fram den där jävla anamman! Förstår att man är trött och sliten, men bara man kommer igång så får man ju automatiskt mer och och mer energi. Jag längtar som tusan efter att få sätta igång igen, nu vill jag inte vara en tjockis länge haha!



Kram!

Kommentera här: