Sammanfattning av året

30 dec, en hel dag av denna månad och år kvar. Åren går fort, så här i slutet iaf.
Läser igenom mitt år, i bloggen. I januari skriver jag bland annat om tröttheten, den som är EXAKT likadan nu. Jag kan sova hur mkt som hellst, eller om jag får. Slutsats är väl att det hör till årstiden?
Eftersom det var samma i januari? 
 
Vi firade en 4 åring i början av januari. 

Det handlade mkt om träning oxå, eller inte träning?
Att jag vill träna men inte gör det.. I februari fyllde jag 30 år, en stor dag. 
Det var oxå 19 grader varmt den 28/2. Och då längtade jaf efter sommaren, som aldrig kom..
 
Barnen i mars. Långhårig G och Korthårig M :-)

I april gick min fabror bort, och det känns inte som så länge! Blev nästan förvånad när jag läste det. 
Det var en hel del sjukdommar även i april, mkt av den vara när man har små barn.
 
Datanörden M, är hemma och sjuk.
 
Min dator dog ju i april oxå men alla bilder! Ett riktigt ilandsproblem. Fick ju tillbaks bilderna, genom att först bli lovade hjälp från försäkringsbolaget och sedan betala en hutlös summa. Bilder är ju inte värt HUR mkt som helst.

I maj slutade G med välling! 


23 maj badade barnen i nalle phu poolen, hur varmt och skönt som helst! 
M började säga 4 ords meningar. 
 
Bebissuget anlände oxå i maj, tur man kan kontrollera sig ännu. 
 
I juni åkte jag och T till Sthlm för att fira min födelsedag. Shopping, god mat och trevligt sällskap. Blandat med dåliga skor och låånga promenader. Vi var möra och glada när vi somna på kvällen.

Kommentera här: