Hiiiaaa hiiiaa

Detta är M´s Hiiiaa hiiiaa, eller häst kanske? Fast det är en Zebra och det rättade hon C med här om dagen..
Men zebra/hästen är ingen bra leksak att förvara i hennes rum när hon ska sova.. Helt plötsligt låter det "hiiaaa hiiaa" inne på rummet och ett väldans spelande och stuttsande hörs.. 2:a kvällen som M sover i egen stor säng nu. I går somnade hon halv 8, efter en timmes "läggning". Sov till halv 8 i morse också så det var ju bra, även om ingen annan i familjen är morgon pigga.
Nu har hon varit där inne i 10 min. Nedräkningen har börjat ;-)
God kväll
1 Fröken M:

skriven

åhh... en sån där hade en bekant till oss när viggo var bebis ! Jag har letat efter dem i butik men aldrig hittat någon, dom ser så himla roliga ut :)

Att resa är fantastiskt !! Vi har ju haft med V till både grancanaria och turkiet ( och han ska såklart med till thailand ) men jag måste säga att jag är liiite sugen på en "extra bröllopsresa" på tu man hand sen !
Jag har hittat ett 5 stjärning hotell i turkiet som jag GÄRNA skulle åka till en vecka.

Men det är klart att det skulle kännas att sticka utan V !!

Han var ju hemma i 4 nätter när vi var i barcelona förra sommaren och saknaden var stor!

Dock tror jag att små barn har det bättre hemma än i en varm storstad på sommaren och alla behöver sin egentid då och då !! :)


Svar: Absolut behöver man egen tid, känner det nu :-) Och sen saknar man dem, konstigt vore annars. Kanske man skulle resa med barnvakt? Det vore ju något hehe.Jag är inte förtjust i Turkiet men kanske finns det fina platser där oxå?! Vi hamnade på en dålig första gången vi var där och då blir man inte så sugen på att åka igen..
Jolie

Kommentera här: