Bokklubb

Jag skulle vilja starta en blokklubb. Tänk vad skoj!
Läste på vimmelmamman och hittade ett inlägg om just det. (här finner du det)

Hur skulle man gå till väga, kanske skulle de som var intesserad höra av sig? Jag har ju flera vänner som läser böcker, sen har jag vänner som är lite som jag läser i perioder och sen vet jag en som gillar böcker men hon säger att hon aldrig hinner läsa.
Men det skulle vara skoj tycker jag.

Får fundera mer på detta.
Denna bok läser jag nu, ville inte börja först tyckte att den var liite seg, de första sidorna eller så fick jag inte ro. Men nu är jag fast som vanligt. (Jag läser ganska långsamt och dessutom bara när jag gått och lagt mig av naturliga orsaker.. Men men jag läser ju iaf)
1 Monika:

skriven

Startar du bokklubb så vill jag vara med :) tänk om man kunde ses en gång varje månad och alltid köra samma tid och dag så får de som kan komma komma de andra som inte kunde komma då kanske kan komma nästa gång. Det borde ju gå :)

2 cissi:

skriven

ja, jag skulle gärna vara med i en bokklubb. Skulle behöva få nya influenser till olika böcker, författare och kategorier.

3 Jessica:

skriven

Mysigt med bokklubb :)

Kommentera här: