The Notebook

Ok jag är seg, filmen kom ju 2004 lixom. Men jag har inte sett den förrens nu. (Pernilla och Helene rekommenderade den varmt.)  Hade hört titeln men inte tänkt så mkt på den och när jag hörde om vad den handlade om och att man gråter. Ville jag inte se den. 

Ska jag vara ärlig undviker jag filmer som jag vet att jag kommer gråta av att se.. Vill inte gråta. Men jag hade ingen annan film att se på så jag såg halva i går och andra halvan idag. Höll tårarna borta ganska länge, i slutet på första timmen.. "andra delen" var mer sorglig. Men nu har jag sett den. 7,9 är betyget på IMDb. Den var ju inte dålig. Men den var så himla sorglig. Jag är så känslig av mig..

Så nu ska jag ta mitt söndergråtna ansikte och gå och sova. Jobb i morgon kl 6.45
1 Melanie:

skriven

haha ja jag tänkte lite på detta när du skrev om det på fb. Jamen, har hon inte sett den...den är ju urgammal tänkte jag, haha! ;-)

Jag tycker den är sådär faktiskt ;)



Hur har hon det till veckan då? Vore ju trevligt om man kunde få bjuda på en gofika innan jul! :)

2 Tina:

skriven

Jag har inte sett den än heller :) Men vill se den. Jag tokgråter till många filmer, så antar att jag får ladda med ett paket näsdukar till den här då :)

Kommentera här: