Jobbskor

Kan man köpa jobb skor på vintern?
Allså jag vill ha bra sandaler, klarar inte av att ha gympadojjor på mig inne i 8 h...
Så vad gör jag?

Jo jag åker till Bergvik, The shopping mekka.. Men där kan man inte köpa sandaler, inte på någon av sport butikerna och inte på bergkvists skor. Så vart i H-vete ska jag hitta nya jobb skor nu? JAg kan inte vänta till våren.. 


1 Tina:

skriven

Det borde finnas på Grolls?

2 Melanie:

skriven

har ni ingen försäljare som kommer till avd? det hade Johan och dom, han köpte på jobbet.

3 Linda H:

skriven

Jag har köpt mina av nån försäljare som kom till jobbet.. Jobi.. Kanske de kommer till csk nångång, eller kolla om hemsida finns :D

4 Fia:

skriven

Jobi brukar min personal köpa av.. dom har flera olika typer av sandaler som många tycker är bra!



Va stora era små har blivit, var länge sedan jag var inne här.. Känns som att man jobbar, sover, jobbar och sover.. Och umågs med barnen också, givetvis..! ;)

Kommentera här: