Fredagsmyyys

Åh vad gött det är med fredag, när man jobbar (och är ledig lördag och söndag då förståss.) Även fast jag var tvungen att vara hemma onsdag och torsdag så är jag dötts trött nu. Var en rörig dag trots lite att göra, men ibland känns det jobbigare att få en helhets syn på allt då, eller? (tappr typ tråden oxå när jag ska skriva.. )

Idag blir det lugn för oss, ovanligt?! Längtar tills barnen somnat, en ligger och ser på ipoden och en rullar runt i sängen. Men snart så sover de små. Då blir det cocacola i glasflaska till mig och godis till mig ;-) C kör ju strikt nu, så han får vara utan. Men vi ska se på film oxå, blir True grit. Får se om jag hålle rmig vaken, men åh andra sidan har jag aldrig somnat till en film förr, så idag blir nog inte första gången.

TREVLIG HELG! 
Hoppas alla underbara mammor får en trevlig morsdag oxå. (Måste ju fira sånna trevliga dagar, med extra uppvakting till mamma)
1 Melanie:

skriven

Hoppas ni hade en mysig kväll igår. Här blev det också lugnt, som vanligt:) Tvättstuga, pizza och 1 öl :) Blir inte mycket annat i helgen heller...Moa tycker återigen att sova är OVERKILL, så jag/vi är helt slut. Hon gråter inte eller så denna gången, är bara vaken, pigg och vill leka. Inte nattas, uppe under natten och sen ska hon upp 5!!!

Ok, att hon vaknar för dagen 6-7, det är helt ok men inte vid 5 igen. Åh jag är så trött:(



Jaja...det är verkligheten just nu iaf. Gilla läget var det ja:)



Imorgon blir det morsdag fika, hoppas du får en underbar dag du också. Glöm inte att du är den bästa mamman till dina barn Jolie! Dom kunde inte ha det bättre:) Kram!

2 Tina:

skriven

Jag är imponerad av folk som inte somnar till filmer, haha! Dan är också sån, han är för inne i filmen så han skulle aldrig kunna somna. Jag är helt tvärtom, filmer är som sömnpiller för mig :S Minns knappt när jag såg en hel film, haha! Speciellt om den är riktigt bra och jag verkligen VILL Se den, då blir jag astrött! Jävla oflyt ;)

3 Linda H:

skriven

Jag håller med Tina, jag somnar ALLTID när det är film på gång, somnar iofs till allt, nu på sistone har jag somnat med datorn i knät under tiden jag spelat ett spel :-O

Igår senast börja vi se en film, som jag givetvis somna ifrån... Jag blir sååå jäkla irriterad på mig själv, eftersom jag faktiskt ville se den.. morr

Kommentera här: