Eget

Jag gillar att göra egna saker, pyssla lixom. Har varit lite mer scrapbooking för min del. Men för ett tag sen pratade jag med Zanna om alla olika tavlor som finns på nätet. Oftast mammor som gör tavlor och sedan säljer dem. Det finns namntavlor och & tavlor m.m.
Z har mer efrarenhet av photoshop så hon har gjort egna tavlor i där. (jätte fina) Själv har jag inte lyckats och mitt tålamod tar slut och så skiter jag i att göra en tavla ;-)
Men nu har jag lyxats.. Gjorde en tavla med citat från sex and the city.

"When  real  people

Fall  down  in  life.

they get right back up and

keep walking"

Men jag gav bort den och hann inte ta en bild så klart ;-) Kul, tycker jag iaf. JAg snodde ju inte bilden från sidan utan jag inspirerades :-) Det måste man ju få göra?

Nu har jag skrivit ner texten till Om du lämnade mig nu, av winnerbäck.. Gud vad fin den är :-)

1 en liten del av mig:

skriven

Det är väl från 8-9 mån man man "ska" ge två lagade mål mat om dagen, dom behöver väl mer energi osv. Men då tar man väl bort ett annat mål förutsätter jag, dom kan ju inte äta hur mkt som helst haha. Men vi har inte börjat med det än som sagt.

Kul att Miranda också gillar dom, mycket mer smak och det är väl godare:) Hur går det med att sluta amma då?



Kul med eget! Jag köper tavlor av husnrnio, men var och varannan gör ju sådana namn & text tavlor numera, så man kan ju hitta det överallt. Synd att du inte tog bild, du får göra en till:) Klart man får inspireras! =)



Kram!

2 Thea:

skriven

hihi =) vilken tur att det är gångavstånd till den tavlan så att du kan komma förbi imorrn på en kopp kaffe och ta en bild =) TACK och KRAM!!!!

Kommentera här: