Skönt

Sol och värme är det bästa jag vet. Speciellt när man är ledig. Gud vad gött det är att vara LEDIG. Nästan så jag blir sugen på att gå hemma i stället för att jobba. Fast jag vet ju oxå att man uppskattar ledigheten mer när man jobbar. För jag har ju varit hemma mellan juni 10 till mitten på maj 2011 och då uppskattade jag det inte lika mkt som jag borde.. Ett tag trodde jag att jag skulle bli galen av att bara vara hemma och dra.. haha.

Men just i dag vill jag alltid vara ledig. Synd bara att jag (vi) inte hade ett hål med pengar så att jag kan vara hemma lite mer och samtidigt leva gott. Kanske åka på en resa. Planen är iaf att resa i augusti. Men vi har inte bokat nått ännu. Får se om man kan resa till grekland eller om vi ska åka till mallorca. Kan ju resa dit från karlstad. 

Gabriel är ledig från "dagis" nu, och jag sa, till C. : sa du att han har semester nu då? (eftersom han gick hem en dag innan ledigheten.) C: ja.
G: ja, jag åka semester, jag. Åka flygplan.
Nu var det ju inte riktigt vad han skulle göra, han skulle följa med C till skogen och fiska. haha. Men semester betyder åka flygplan för den lille.
1 Melanie:

skriven

Åh har ni också tänk att åka i aug?! När? Vi åker den 19e härifrån till mallis, men vi har inte heller bokat ngt än. Resorna (charter) är rätt dyra nu ju! Och tyvärr så fick vi lite oförutsedda utgifter nu såklart:( så jävla tråkigt...så vi får se om vi har råd med resan nu ändå...annars får det bli i januari, men det är ju ett tag dit.



Kommentera här: