Design

Jag ville byta design men jag ser ingen ändring gör ni?
Ser lika tråkig ut som vanligt. Fuck, jag har google crome och det kanske är därför jag inte ser nått??
Inte lätt att veta hur man ska göra :-)
1 Melanie:

skriven

Jag har också chrome och jag ser. Ny blå header och kursiv text med kommentarer och rubrik :-)

Jag är värdelös på design, kan ingenting! Därför fick Malin göra min och den ärjag väldigt nöjd med. Det är ju mycket roligare med ngt annat än deras egna tråkiga. Finns visst fler att välja på om man skaffar PRO eller vad det heter, men då får man ju betala för det. Känns ju rätt onödigt? Iaf om man kan fixa det gratis ist ;)

2 Melanie:

skriven

åh vilka goa bilder på fröken! Moa har fortfarande inte fattat att hon måste vända på flaskan/muggen för att det ska komma något haha. hon dricker själv när hon ligger ner, men inte när hon sitter ;) Miranda får ta och lära henne! Kram!

Kommentera här: