God morgon

Måndag igen. Och månadens sista dag :-)
Denna vecka är det lite bokat :-) Onsdag ska jag och M träffa Melanie och hennes M. Och på lördag ska jag och Therese på Mia Skäringer! Wow det ska bli extra skoj, få komma ut lite och skratta (hoppas jag) :-)
Ska försöka träna mer denna vecka oxå. Och skriva avtal med mannen som hyr ut hembyggdsgården oxå. Så det blir fixat. Sen ska inbjudningarna skickas oxå.
Så jag har nått att göra i veckan, är inte sysslolös som mammaledig ;-)
Men det är skönt det med, att göra nått. Börjar tröttna på att gå hemma faktiskt och är extremt trött på lägheten oxå. Och vintern. Känner mig extra instängd då..
Men nu ska jag vara positiv. Måndag, en ny vecka. Skönt!
1 En liten del av mig:

skriven

Åh vad roligt, det vill jag också gå på!!! =) Vi ses på onsdag, ska bli sköj!



Kram!

2 En pojkmammas vardag ♥:

skriven

Härligt med lite inbokat! Älskar när dagarna rullar på med lite "måsten" :)



Ja, här är det soligt och plusgrader i solen. Underbart! Hoppas att ni också har samma härliga väder nu.



Kram!

Kommentera här: