Vår känslor

Jag sitter här och har nästan fått vår känslar, 27 Dec. Hur fint väder som helst och när jag vädradet sovrummet luktade det nästan vår. LÄNGTAR. Och med vårkänslorna kommer drömmen om hus, som alltid. Vill inte bo i en trea med två barn men frågan är om det är någon idé att flytta till större läght? När vi vill ha hus, kanske är lika bra att bo kvar. (fast vissa dagar känns det som om vi blir galna av att bo så trångt)

(bilden är lånad från http://www.salstershus.se )

Köpa eller bygga? 
C trodde jag var galaen när jag sa; vi kanske ska bygga hus? Han föreställde sig oss två bygga hus.. haha vilket hus det skulle bli. Ingen av oss är speciellt händig.. haha Nej jag menade naturligtvis att någon annan ska bygga huset åt oss. Då får man ju som man vill? Och det borde väl inte bli så mkt dyrare än att köpa ett? 

Hittade lite olika tomter här i stan och det är ju inte gratis och de komme med bestämmelser. KAnske ska man besöka en bonde som vill sälja? ;-)

1 Melanie:

skriven

Idag när jag städade, hade jag balkongdörren öppen och torkade golven. Kändes precis som en vårstädning! Helt sjukt:( Det borde inte vara såhär i december, det visar ju bara att det är någonting fel med världen och vädret alltså.



Kram kram!

2 Melanie:

skriven

hahahaha, ja...det finns alltid någon som ska komma med det där "vänta du bara..." oavsett vad det handlar om. Mat, sömn, dagis osv osv. ;-)

Klart att det kommer bakslag ibland, vore det inte konstigt annars? Men man måste ju se till det stora hela såklart:)



När ska vi ses då?! :)

3 Coquina:

skriven

Skoj med hus, hoppas det blir någonting =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har och ska få barn =)

4 Melanie:

skriven

hehe, jag vet att det kan gå jättebra andra gången. Men jag är inte ens ett dugg intresserad av att prova, efter den fruktansvärda amningsupplevelsen jag fick med Moa. Så nu kör vi ers direkt :-)

Jo det är ju så, ska prata med BM om det framöver här, att jag inte tänker amma vet dom redan men vi har inte pratat mer om det än så.



;)

Kommentera här: